Меню
Ваш кошик

Доставка і оплата

Послуга доставки онлайн-замовлень надається нашим партнером «Нова Пошта» по всій Україні. Доставка може бути виконана на вашу адресу (кур’єром) або у відділення Нової пошти. Вартість доставки оплачує замовник відповідно до тарифів Нової Пошти.

Розрахуватися готівкою при доставці товару на адресу (кур’єром) тимчасово неможливо. Проте ви можете попередньо оплатити замовлення банківською карткою (реквізити банківської картки надсилає менеджер після підтвердження замовлення)  і отримати доставку на адресу (кур’єром) або ж обрати найближче до вас відділення Нової пошти і розрахуватися готівкою при отриманні (але за умови  передоплати за доставку) (стосуєтся матеріалів, які не тонуються).

ВАЖЛИВО! Перед тим, як прийняти замовлення від представника Нової пошти, просимо вас перевірити чи відповідає товар у посилці вашому замовленню, а також перевірити цілісність товару у посилці. У випадку, якщо кількість не відповідає або ж товар має пошкодження, не приймайте замовлення від представника Нової пошти та повідомте нас за телефоном, вказаним на сайті.

ВАЖЛИВО! Доставка товару компанією-перевізником Нова Пошта можлива за умови, що температура навколишнього середовища під час зберігання та транспортування буде не нижче +5С.

ІНФОРМУВАННЯ ПРО ТЕРМІН ДОСТАВКИ

Термін відвантаження товару зі складу Колір Буд на склад компанії-перевізника Нова Пошта з моменту підтвердження замовлення менеджером складає 1-2 робочих дні (за умови, що всі товари відповідно до замовлення є у наявності на складі).

Коли компанія-перевізник Нова Пошта отримає ваше замовлення, вам відправлять текстове повідомлення з підтвердженням та узгодженим терміном доставки. Текстове повідомлення також містить контактну інформацію про компанію-перевізника та номер експрес-накладної (ЕН)  (даний сервіс допоможе вам дізнатися, де зараз знаходиться ваше відправлення). Кур'єр зателефонує вам за 15 хвилин до доставки (стосується доставки кур’єром).

Відстежити замовлення можна на сайті https://novaposhta.ua/tracking. Даний сервіс допоможе вам дізнатися, де зараз знаходиться ваше відправлення. Напишіть номер експрес-накладної (ЕН), який надсилається покупцю у СМС від Нової Пошти (наприклад: 20400045039502), та отримайте інформацію про відправлення.

Завдяки послузі СМС-трекінг можна миттєво дізнатися деталі її маршруту. Скористатися послугою можна відправивши СМС на номер 4404* з номером вашої ЕН: 11 або 14 символів.

* Вартість відправлення СМС згідно з тарифами вашого мобільного оператора зв’язку.

При формуванні онлайн замовлення на відділення Нової Пошти, термін зберігання вантажу (товару) складає 5 днів. Саме на 5-ий робочий день відбувається повернення замовлення на склад Колір Буд.

ПОСЛУГА «ПІДЙОМ НА ПОВЕРХ»

Зазвичай вантажі доставляють «до під'їзду» (стосується доставки кур’єром), проте ви можете замовити Послугу «Підйом на поверх». Послуга передбачає підйом відправлень на поверх під час доставки за адресою Одержувача. При замовленні даної послуги, доставка відправлення здійснюється до дверей Одержувача (квартири, офісу, складу). Переміщення відправлення по приміщенню Одержувача або між поверхами представник компанії-перевізника «Нова пошта» не виконує.

Вага одного місця відправлення не повинна перевищувати 100 кг, а відстань від місця паркування автомобіля компанії «Нова пошта» до будівлі Одержувача - не перевищувати 50 м.

ТАРИФИ НА ПОСЛУГУ «ПІДЙОМ НА ПОВЕРХ» ви можете переглянути на сайті Нової Пошти.

Якщо компанії-перевізнику не вдалося доставити замовлення за вказаною адресою доставки (наприклад, за цією адресою не було контактної особи, щоб прийняти замовлення), представник компанії-перевізника Нова Пошта зв'яжеться з вами повторно. Після двох спроб доставки товар повернеться на склад Колір Буд і далі, щоб узгодити доставку товару, з вами зв’яжеться наш менеджер.

Ми використовуємо файли cookies для покращення роботи нашого сайту та Вашої зручності. Використовуючи цей веб-сайт і не змінюючи налаштування cookies у Вашому браузері, Ви погоджуєтесь на використання cookies.